Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Wat maakt Dalgety Kruidenthee anders?

Onze kruidenthee heeft geen kunstmatige toevoegingen of smaakstoffen. Het is cafeinevrij en 100% natuurlijk. De authentieke smaak is waarom wij weten dat onze kruidenthee u zal bevallen. De meeste kruidenthee is flauw en mist smaak. Probeer Dalgety Kruidenthee en proef het verschil.

Wat zegt de houdbaarheidsdatum precies over de thee?

Die datum op het pakje thee hoeft u niet al te serieus te nemen? Thee is een ongekoeld product en bederft niet snel. De datum die u op de verpakking leest, heeft voornamelijk te maken met een garantie voor de smaak maar bij Dalgety Kruidenthee, blijft de smaak heel lang goed. Er zijn heel wat producten die je beter niet meer kunt gebruiken na het verstrijken van de uiterste houdbaarheidsdatum. Bij thee speelt dit probleem niet.

Wat zijn de openingstijden van Dalgety Kruidenthee?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen, maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 18:00. U kunt ook 24/7 een bericht sturen via onze contactpagina. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op. Bestellen kan ook 24/7 en bestellingen worden op werkdagen verwerkt.

Is deze webshop betrouwbaar?

Jazeker. Wij zijn gekeurd. U kunt het nagaan bij WebwinkelKeur. Wij zijn ook ingeschreven bij de KvK ( 74084755 ).

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Als u heeft gekozen voor GRATIS ophalen, kunt u elke werkdag van 16:00 tot 18:00 uw bestelling ophalen. Uw factuurnr/bestelnr gereed houden voor verificatie. 

Waarom zie ik Dalgety Solutions op mijn factuur etc?

Dalgety Kruidenthee is een onderdeel van Dalgety Solutions ( hoofd handelsnaam ).

Is verkoop van Dalgety Kruidenthee alleen online?

Op dit moment helaas nog alleen online maar het is wel de bedoeling dat het ook in winkels verkrijgbaar is in de toekomst. 

Waar verzenden jullie naartoe?

Dalgety Kruidenthee verzend door heel Nederland en België.

Waarom staat er Verzonden maar er is nog geen Track & Trace nummer?

Wanneer wij voor uw bestelling de verzendlabel printen, geeft het in uw account Verzonden aan. Wij leveren uw pakket af bij een DHL servicepoint en dan krijgt u een email met uw Track & Trace nummer.